Юридичні адреса
Прайс-лист
Замовити on-line
Адреси та чітку вартість послуг можна дізнатися за телефоном (багатоканальний): +38(044)590-22-37, мобільний: +38(067)323-85-75, або написавши нам листа з запитом на наш имейл: info@ur-consul.com.ua.
Такоже Ви можете оформити заказ прямо з нашого сайту.
Адреси масової реєстрації м. Києва
Дана інформація взята з офіційного джерела:
http://www.kyivsta.gov.ua/porush/mr.htm
та викладена мовою оригінала.
Наша Компанія готова надати Вам і Вашим партнерам юридичну адресу в будь-якому районі м. Києва, а також у Києво-Святошинському районі.
Всі адреси перевірені і мають документальне підтвердження *.
Якщо Вам необхідна юридична адреса для реєстрації та розміщення керівного органу Вашого суб'єкта - тоді Вам необхідний Договір про співпрацю, а якщо Ви будете проходити акредитацію на митниці - тоді Вам краще буде укласти Договори оренди або суборенди.
Терміни виконання роботи: 2 робочих днів від моменту 100% передоплати послуги.
До послуг нашої компанії входить:
• кваліфіковане консультування клієнта з питань процедури придбання юридичної адреси в будь-якому районі м. Києва, а також у Києво-Святошинському районі та його документального оформлення;
• інформування клієнта про кореспонденцію, що надійшла на придбану адресу, а також можливі відвідування контролюючими і перевіряючими органами;
• підготовка та подача пакету необхідних документів по придбаному адресу для підтвердження місцезнаходження Вашого суб'єкта підприємницької діяльності;
• надання Договору про співробітництво (оренди/суборенди) з підтверджуючими документами на право власності по придбаному адресу;
• надання Актів виконаних робіт за даним Договором, а також при необхідності, Актів прийому-передачі приміщення - за запитом клієнта.
Основні умови для придбання та надання юридичної адреси:
• наявність заповненої Анкети;
Завантажити Анкету
• наявність назви Підприємства, або фізичної особи - підприємця;
• 100% передоплату послуги (можливий готівковий або безготівковий розрахунок).
Спеціальні умови:
1) Договори не можуть бути розірвані раніше, ніж за місяць до моменту закінчення терміну його дії;
2) у разі відмови від Договору - гроші поверненню не підлягають;
3) за будь-яке переоформлення в договорах, пов'язаних з реквізитами, назвою та інше, крім його продовження, необхідно буде сплатити за послугу - 120 гривень;
4) Договори оформляються у двох примірниках, при необхідності в трьох;
5) Продовження Договору на новий період відбувається шляхом підписання нового Договору з 100% передоплатою, сума якої буде визначатися на момент підписання такого Договору.
Необхідні документи для оформлення Договору:
1) від юридичної особи - що створюється в перше:
• копія 1,2 сторінок паспорта, а також сторінки з відміткою про державну реєстрацію (прописку) Засновників (Власника) та Керівника Підприємства;
• копія ідентифікаційного номера Засновників (Власника) та Керівника Підприємства;
• копія довідки про резервування найменування Підприємства (у разі наявності);
• копія Протоколу (Рішення) Загальних зборів Засновників (Засновника);
• заповнена анкета;
2) від створеної юридичної особи:
• копія 1,2 сторінок паспорта, а також сторінки з відміткою про державну реєстрацію (прописку) Засновників (Власника) та Керівника Підприємства;
• копія ідентифікаційного номера Засновників (Власника) та Керівника Підприємства;
• копія свідоцтва про державну реєстрацію;
• копія довідки про внесення до ЄДРПОУ;
• копія свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ (у разі наявності);
• банківські реквізити Підприємства (назва банку, МФО, р/р);
• заповнена анкета;
3) від фізичної особи - підприємця:
• копія 1,2 сторінок паспорта, а також сторінки з відміткою про державну реєстрацію (прописку);
• копія ідентифікаційного номера;
• копія свідоцтва про державну реєстрацію;
• копія довідки про внесення до ЕДРПОУ (у разі наявності);
• копія свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ (у разі наявності);
• банківські реквізити Підприємства (назва банку, МФО, р/р);
• заповнена Анкета.
Необхідні документи для продовження терміну дії Договору:
- копія попереднього Договору (закінчившогося);
- оплата боргів за попереднім Договором за послуги оренди та поштового обслуговування;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію;
- копія довідки про внесення до ЄДРПОУ (для ФОП – виписки з ЄДРПОУ);
- копія наказу або протоколу про призначення директора;
- копія довідки за ф. 4-ОПП;
- копія свідоцтва платника ЄП або ПДВ (у разі наявності);
- банківські реквізити (назва банка, р/р, МФО);
- заповнена Анкета.
|