| Юридичні адреса
	Прайс-листЗамовити on-line
 
	  
	     Адреси та чітку вартість послуг можна дізнатися за телефоном (багатоканальний): +38(044)590-22-37, мобільний: +38(067)323-85-75, або написавши нам листа з запитом на наш имейл: info@ur-consul.com.ua.Такоже Ви можете оформити заказ прямо з нашого сайту.
 
	Адреси масової реєстрації м. Києва
 
	Дана інформація взята з офіційного джерела:http://www.kyivsta.gov.ua/porush/mr.htm
 та викладена мовою оригінала.
 
	      Наша Компанія готова надати Вам і Вашим партнерам юридичну адресу в будь-якому районі м. Києва, а також у Києво-Святошинському районі. Всі адреси перевірені і мають документальне підтвердження *.
 Якщо Вам необхідна юридична адреса для реєстрації та розміщення керівного органу Вашого суб'єкта - тоді Вам необхідний Договір про співпрацю, а якщо Ви будете проходити акредитацію на митниці - тоді Вам краще буде укласти Договори оренди або суборенди.
 Терміни виконання роботи: 2 робочих днів від моменту 100% передоплати послуги.
 
	До послуг нашої компанії входить:
 
	• кваліфіковане консультування клієнта з питань процедури придбання юридичної адреси в будь-якому районі м. Києва, а також у Києво-Святошинському районі та його документального оформлення; • інформування клієнта про кореспонденцію, що надійшла на придбану адресу, а також можливі відвідування контролюючими і перевіряючими органами;
 • підготовка та подача пакету необхідних документів по придбаному адресу для підтвердження місцезнаходження Вашого суб'єкта підприємницької діяльності;
 • надання Договору про співробітництво (оренди/суборенди) з підтверджуючими документами на право власності по придбаному адресу;
 • надання Актів виконаних робіт за даним Договором, а також при необхідності, Актів прийому-передачі приміщення - за запитом клієнта.
 
	Основні умови для придбання та надання юридичної адреси:
 
	• наявність заповненої Анкети;Завантажити Анкету
 • наявність назви Підприємства, або фізичної особи - підприємця;
 • 100% передоплату послуги (можливий готівковий або безготівковий розрахунок).
 
	Спеціальні умови:
 
	1) Договори не можуть бути розірвані раніше, ніж за місяць до моменту закінчення терміну його дії; 2) у разі відмови від Договору - гроші поверненню не підлягають;
 3) за будь-яке переоформлення в договорах, пов'язаних з реквізитами, назвою та інше, крім його продовження, необхідно буде сплатити за послугу - 120 гривень;
 4) Договори оформляються у двох примірниках, при необхідності в трьох;
 5) Продовження Договору на новий період відбувається шляхом підписання нового Договору з 100% передоплатою, сума якої буде визначатися на момент підписання такого Договору.
 
	Необхідні документи для оформлення Договору:
 
	1) від юридичної особи - що створюється в перше: • копія 1,2 сторінок паспорта, а також сторінки з відміткою про державну реєстрацію (прописку) Засновників (Власника) та Керівника Підприємства;
 • копія ідентифікаційного номера Засновників (Власника) та Керівника Підприємства;
 • копія довідки про резервування найменування Підприємства (у разі наявності);
 • копія Протоколу (Рішення) Загальних зборів Засновників (Засновника);
 • заповнена анкета;
 2) від створеної юридичної особи:
 • копія 1,2 сторінок паспорта, а також сторінки з відміткою про державну реєстрацію (прописку) Засновників (Власника) та Керівника Підприємства;
 • копія ідентифікаційного номера Засновників (Власника) та Керівника Підприємства;
 • копія свідоцтва про державну реєстрацію;
 • копія довідки про внесення до ЄДРПОУ;
 • копія свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ (у разі наявності);
 • банківські реквізити Підприємства (назва банку, МФО, р/р);
 • заповнена анкета;
 3) від фізичної особи - підприємця:
 • копія 1,2 сторінок паспорта, а також сторінки з відміткою про державну реєстрацію (прописку);
 • копія ідентифікаційного номера;
 • копія свідоцтва про державну реєстрацію;
 • копія довідки про внесення до ЕДРПОУ (у разі наявності);
 • копія свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ (у разі наявності);
 • банківські реквізити Підприємства (назва банку, МФО, р/р);
 • заповнена Анкета.
 
	Необхідні документи для продовження терміну дії Договору:
 
	копія попереднього Договору (закінчившогося);
оплата боргів за попереднім Договором за послуги оренди та поштового обслуговування;
копія свідоцтва про державну реєстрацію;
копія довідки про внесення до ЄДРПОУ (для ФОП – виписки з ЄДРПОУ);
копія наказу або протоколу про призначення директора;
копія довідки за ф. 4-ОПП;
копія свідоцтва платника ЄП або ПДВ (у разі наявності);
банківські реквізити (назва банка, р/р, МФО);
заповнена Анкета.
 |